O'quvchilar uchun

O‘zbekiston Respublikasi ta’lim muassasalariga qabul qilish bo‘yicha Davlat komissiyasining 2022-yil 22-apreldagi 13-son bayonining 1-ilovasiga muvofiq,  bakalavriat ta’lim yo‘nalishlariga mos test sinovi topshiriladigan FANLAR MAJMUASI, BAHOLASH MEZONLARI, TEST TOPSHIRIQLARI SONI tasdiqlandi. 
Unga ko‘ra, quyidagi fanlar barcha abituriyentlar majburiy etib belgilandi: 

  • 1. Ona tili (o‘zbek rus, qoraqalpoq va boshqa tillar). 
  • 2. Matematika. 
  • 3. O‘zbekiston tarixi. 

Barcha uchun majburiy fanlarning har biridan 10 tadan jami 30 ta savol bo‘lib, har bir to‘g‘ri javob 1,1 balldan baholanadi. Demak, majburiy fanlar majmuasidan jami 33 ball to‘plash mumkin. 
Bakalavriat ta’lim yo‘nalishiga mos 2 ta fan bo‘yicha esa 30 tadan test savoli taqdim etiladi. 1-fan bo‘yicha har bir to‘g‘ri javob 3,1 balldan, 2-fan bo‘yicha har bir to‘g‘ri javob 2,1 balldan baholanadi. Ixtisoslik hisoblangan 2 ta fandan olish mumkin bo‘lgan eng yuqori ball 156 ball. Jami test sinovida olish mumkin bo‘lgan eng yuqori ko‘rsatkich 189 ballni tashkil etadi.


ALISHER NAVOIY NOMIDAGI TOSHKENT DAVLAT O‘ZBEK TILI VA ADABIYOTI UNIVERSITETINING TA’LIM YO‘NALISHLARIGA O‘TISH BALLARI VA IXTISOSLIK BLOKLARI

(2023/2024-o‘quv yili uchun)

T/r

Ta’lim yo‘nalishi nomi

Grand uchun o‘tish bali

To‘lov-shartnoma uchun o‘tish bali

Ixtisoslik fan bloklari

Kunduzgi ta’lim shakli

 

1

Filologiya va tillarni o‘qitish:o‘zbek tili

 

154.3

 

124.9

O‘zbek tili va adabiyoti (3.1)
Chet tili (2.1)

2

O‘zbek tili va adabiyoti

147.3

129.9

O‘zbek tili va adabiyoti (3.1)
Chet tili (2.1)

3

Tarjima nazariyasi va amaliyoti: ingliz tili

170.8

151.6

Ingliz tili (3.1)
Ona tili va adabiyot (2.1)

4

Tarjima nazariyasi va amaliyoti: rus tili

133

117.5

Rus tili (3.1)
Ona tili va adabiyot (2.1)

5

Tarjima nazariyasi va amaliyoti: nemis tili

102.7

71.2

Nemis tili (3.1)
Ona tili va adabiyot (2.1)

6

Tarjima nazariyasi va amaliyoti: fransuz tili

109.4

74.9

Fransuz tili (3.1)
Ona tili va adabiyot (2.1)

7

Noshirlik ishi

138.5

117.2

Ona tili va adabiyot (3.1)
Chet tili (2.1)

8

Sotsiologiya

90.7

74.3

Matematika (3.1)
Ona tili va adabiyot (2.1)

9

Folklorshunoslik va shevashunoslik

132

111

O‘zbek tili va adabiyoti (3.1)
Chet tili (2.1)

10

Matnshunoslik va adabiy manbashunoslik: o‘zbek tili

138.1

120.6

O‘zbek tili va adabiyoti (3.1)
Chet tili (2.1)

11

Kompyuter lingvistikasi

135.6

110.5

O‘zbek tili va adabiyoti/Matematika

12

Amaliy filologiya

142.5

126.7

O‘zbek tili va adabiyoti (3.1)
Chet tili (2.1)

13

Psixologiya (faoliyat turlari bo‘yicha)

109

87.2

Biologiya (3.1)
Ona tili va adabiyot (2.1)

14

O‘zga tilli guruhlarda o‘zbek tili

89

58.6

O‘zbek tili (3.1)
Rus tili va adabiyoti (2.1)

 

 

Kechki ta’lim shakli bo‘yicha

 

1

O‘zbek tili va adabiyoti ta’limi (kechki)

-

117.5

O‘zbek tili va adabiyoti (3.1)
Chet tili (2.1)

 

Repetitsion tayyorgarlik testlari


O'zbek tili tarixi (kirish)

Til o'qitish nazariyalari

Til o'qitish metodlarining tanqidiy tahlili

Postmetod ta'lim tushunchasi va uning tamoyillari

O'rganish imkoniyatlari va strategiyalari

Ta'lim jarayoni monitoringgi

Neyrolingvistika fanining maqsadi, predmeti

Tilning biologik asosi haqidagi nazariyalarning shakllanishi

Fonetikaning neyrolingvistik talqini

Morfologiyaning neyrolingvistik talqini

Leksik semantika

Sintaksisning neyrolingvistik talqini

Afaziya va uning turlari

Punktuatsiyaga kirish

Lisoniy hamjamiyatning muloqot vositalari

Kommunikatsiya shakllari

O'zbek termenologiyasi

Xorijiy Sotsiolingvistika

Shayboniynoma,Shajarayi turk, Shajarayi tarokima

Eski o'zbek adabiy tilining rivojlanishida Bobur asarlarining o'rni

Sharafiddin Ali Yazdiy "Zafarnom"

Qadimgi turkiy til, eski turkiy til va eski o'zbek adabiy tili

Tez o'qishni o'rganish sirlari. 1-qism

Tez o'qishni o'rganish sirlari. 2-qism

Miya faoliyatini faollashtirish uchun barmoq mashqlari

O‘zbek tilining ta'limiy korpusi imkoniyatlari

O'qituvchining nutqiy madaniyati

O'zbek tilining amaliy stilistikasi

O'zbek tili ta'limida talaffuz ko'nikmalarni shakilantrish

O'zbek tilidan dars

Ona tili o'qitish metodik masalalari

Tamoyil va Prinsip tushunchalariga ta'rif

Ona tilini o'qitishning o'ziga xos tamoyillari

Ona tilini o'qitish tarixi

Metod

O'zbek tilidan dars

Milliy o‘quv dasturi asosidagi yangi avlod darsliklaridan umidimiz katta

Ta'lim mazmunidagi tub islohotlar: Zamonaviy dastur va darsliklar tahlili

Ona tilini oʻqitishda amaliy koʻnikma shakllantiriladi

ToshDO'TAU huzuridagi Davlat tilida ish yuritish asoslarini o'qitish va malaka oshirish markazi

Tilshunoslik nazariyasi

Turkiy tillarning qiyosiy-tarixiy grammatikasi

Psixolingvistika

Tilga antroposentrik yondashuvning mohiyati

Metafora - madaniyatning koʻrsatkichi. Metaforalarning matn yaratishdagi oʻrni

Konseptning lisoniy voqealanish jarayoni

Ot va uning lug'aviy-grammatik guruhlari

Sifat so'z turkumi

Bolalar nutqining nominativ aspekti

Bolalarda individual nutq mahsulining paydo bo'lishi

O'yin jarayonida bolaning nutqiy faoliyati

Nutq bilan bog'liq kompyuter dasturlari uchun

Bolalar so‘z-ijodida nutqiy innovatsiyaning namoyon bo‘lishi

Badiiy matnning lisoniy tahlili

Hozirgi o'zbek adabiy tili

KURS ISHI haqida batafsil...

Morfologiya va so'z turkumlarini o'qitish metodikasi

Sintaksis bo'limini o'qitish metodikasi

Tilshunoslikning zamonaviy yo'nalishlari

Yozuv tizimlari tasnifi