O'quvchilar uchun
O‘zbekiston Respublikasi ta’lim muassasalariga qabul qilish bo‘yicha Davlat komissiyasining 2022-yil 22-apreldagi 13-son bayonining 1-ilovasiga muvofiq, bakalavriat ta’lim yo‘nalishlariga mos test sinovi topshiriladigan FANLAR MAJMUASI, BAHOLASH MEZONLARI, TEST TOPSHIRIQLARI SONI tasdiqlandi.
Unga ko‘ra, quyidagi fanlar barcha abituriyentlar majburiy etib belgilandi:
- 1. Ona tili (o‘zbek rus, qoraqalpoq va boshqa tillar).
- 2. Matematika.
- 3. O‘zbekiston tarixi.
Barcha uchun majburiy fanlarning har biridan 10 tadan jami 30 ta savol bo‘lib, har bir to‘g‘ri javob 1,1 balldan baholanadi. Demak, majburiy fanlar majmuasidan jami 33 ball to‘plash mumkin.
Bakalavriat ta’lim yo‘nalishiga mos 2 ta fan bo‘yicha esa 30 tadan test savoli taqdim etiladi. 1-fan bo‘yicha har bir to‘g‘ri javob 3,1 balldan, 2-fan bo‘yicha har bir to‘g‘ri javob 2,1 balldan baholanadi. Ixtisoslik hisoblangan 2 ta fandan olish mumkin bo‘lgan eng yuqori ball 156 ball. Jami test sinovida olish mumkin bo‘lgan eng yuqori ko‘rsatkich 189 ballni tashkil etadi.
ALISHER NAVOIY NOMIDAGI TOSHKENT DAVLAT O‘ZBEK TILI VA ADABIYOTI UNIVERSITETINING TA’LIM YO‘NALISHLARIGA O‘TISH BALLARI VA IXTISOSLIK BLOKLARI
(2023/2024-o‘quv yili uchun)
T/r | Ta’lim yo‘nalishi nomi | Grand uchun o‘tish bali | To‘lov-shartnoma uchun o‘tish bali | Ixtisoslik fan bloklari |
Kunduzgi ta’lim shakli |
| |||
1 | Filologiya va tillarni o‘qitish:o‘zbek tili |
154.3 |
124.9 | O‘zbek tili va adabiyoti (3.1) |
2 | O‘zbek tili va adabiyoti | 147.3 | 129.9 | O‘zbek tili va adabiyoti (3.1) |
3 | Tarjima nazariyasi va amaliyoti: ingliz tili | 170.8 | 151.6 | Ingliz tili (3.1) |
4 | Tarjima nazariyasi va amaliyoti: rus tili | 133 | 117.5 | Rus tili (3.1) |
5 | Tarjima nazariyasi va amaliyoti: nemis tili | 102.7 | 71.2 | Nemis tili (3.1) |
6 | Tarjima nazariyasi va amaliyoti: fransuz tili | 109.4 | 74.9 | Fransuz tili (3.1) |
7 | Noshirlik ishi | 138.5 | 117.2 | Ona tili va adabiyot (3.1) |
8 | Sotsiologiya | 90.7 | 74.3 | Matematika (3.1) |
9 | Folklorshunoslik va shevashunoslik | 132 | 111 | O‘zbek tili va adabiyoti (3.1) |
10 | Matnshunoslik va adabiy manbashunoslik: o‘zbek tili | 138.1 | 120.6 | O‘zbek tili va adabiyoti (3.1) |
11 | Kompyuter lingvistikasi | 135.6 | 110.5 | O‘zbek tili va adabiyoti/Matematika |
12 | Amaliy filologiya | 142.5 | 126.7 | O‘zbek tili va adabiyoti (3.1) |
13 | Psixologiya (faoliyat turlari bo‘yicha) | 109 | 87.2 | Biologiya (3.1) |
14 | O‘zga tilli guruhlarda o‘zbek tili | 89 | 58.6 | O‘zbek tili (3.1)
|
Kechki ta’lim shakli bo‘yicha |
| |||
1 | O‘zbek tili va adabiyoti ta’limi (kechki) | - | 117.5 | O‘zbek tili va adabiyoti (3.1) |
Repetitsion tayyorgarlik testlari
Til o'qitish metodlarining tanqidiy tahlili
Postmetod ta'lim tushunchasi va uning tamoyillari
O'rganish imkoniyatlari va strategiyalari
Neyrolingvistika fanining maqsadi, predmeti
Tilning biologik asosi haqidagi nazariyalarning shakllanishi
Fonetikaning neyrolingvistik talqini
Morfologiyaning neyrolingvistik talqini
Sintaksisning neyrolingvistik talqini
Lisoniy hamjamiyatning muloqot vositalari
Shayboniynoma,Shajarayi turk, Shajarayi tarokima
Eski o'zbek adabiy tilining rivojlanishida Bobur asarlarining o'rni
Sharafiddin Ali Yazdiy "Zafarnom"
Qadimgi turkiy til, eski turkiy til va eski o'zbek adabiy tili
Tez o'qishni o'rganish sirlari. 1-qism
Tez o'qishni o'rganish sirlari. 2-qism
Miya faoliyatini faollashtirish uchun barmoq mashqlari
O‘zbek tilining ta'limiy korpusi imkoniyatlari
O'qituvchining nutqiy madaniyati
O'zbek tilining amaliy stilistikasi
O'zbek tili ta'limida talaffuz ko'nikmalarni shakilantrish
Ona tili o'qitish metodik masalalari
Tamoyil va Prinsip tushunchalariga ta'rif
Ona tilini o'qitishning o'ziga xos tamoyillari
Milliy o‘quv dasturi asosidagi yangi avlod darsliklaridan umidimiz katta
Ta'lim mazmunidagi tub islohotlar: Zamonaviy dastur va darsliklar tahlili
Ona tilini oʻqitishda amaliy koʻnikma shakllantiriladi
ToshDO'TAU huzuridagi Davlat tilida ish yuritish asoslarini o'qitish va malaka oshirish markazi
Turkiy tillarning qiyosiy-tarixiy grammatikasi
Tilga antroposentrik yondashuvning mohiyati
Metafora - madaniyatning koʻrsatkichi. Metaforalarning matn yaratishdagi oʻrni
Konseptning lisoniy voqealanish jarayoni
Ot va uning lug'aviy-grammatik guruhlari
Bolalar nutqining nominativ aspekti
Bolalarda individual nutq mahsulining paydo bo'lishi
O'yin jarayonida bolaning nutqiy faoliyati
Nutq bilan bog'liq kompyuter dasturlari uchun
Bolalar so‘z-ijodida nutqiy innovatsiyaning namoyon bo‘lishi
Badiiy matnning lisoniy tahlili
Morfologiya va so'z turkumlarini o'qitish metodikasi
Sintaksis bo'limini o'qitish metodikasi